värd dag

dagen har varit skönast på länge, bara chill du vet, med sköna vänner... handlat massaidag, ååh pallar inte. frågan är, ska jag lägga upp bilder på det? ska jag vara ännu en "modeblogg" äääääh.. kanske! vet inte, har inte bestämt mig än.

här har vi dom ökända ögonbrynen förresten, så farligt är det väl inte? eller spelar det en cirkus-melodi i ert huvud? något jag tyckte om med mig själv idag (händer inte ofta att man gör det serru) det var hur jag hade håret. helt plattat och en liten, liten lock längst fram i luggen. BIG like!

en tanke går ut till platie och äri som går igenom samma skit som mig, och som jag kommer att uppleva åter igen imorgon, blääääh...

P.S GRATTIS TILL KÖRKORTET GALLAN! D.S

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0