what comes next


Orkar inte bry mig om vad som kommer här näst. Det enda som
spelar någon roll är att leva i nuet med sköna kompisar, ha på sig
feta kläder och käka god mat. eeh kanske inte är det ENDA som
gäller men...
Jag har i alla fall bestämt mig för att det är det, just nu i alla fall.
Varför jag skriver detta är för att alla hetsar om att bli något.
Vad händer? Nitton år, hela livet framför dig. CHILLA PÅ DET!
"Att bli något" kan vänta något år eller två. Om det inte redan
ligger framme ett erbjudande då dvs. Då ska man ju gå för det.
Jag menar mer att man inte behöver flippa om man inte vet vad
man ska bli. Läsa på högskolan kan man göra även när man är
hyfsat gammal, tro mig!

P.s. jag skriver bara detta för att jag är avundsjuk på alla som
har kommit på vad dom är ämnade för här i livet, innan mig. d.s.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0